Livrarea comenzilor

În situaţia în care BOGAS nu este în măsură să livreze cumpărătorului bunurile comandate şi achitate în avans, din motive obiective şi care nu depind de companie, cumpărătorului i se va restitui integral suma plătită. Într-un astfel de caz, suma integral plătită se referă la cheltuielile efective suportate de client.


Timpul de livrare


Perioada standard pentru livrare este de 24-40 ore. Cumpărătorul trebuie să accepte o posibilă prelungire a perioadei de livrare datorată întârzierilor provocate de producător sau a unor evenimente neprevăzute şi care nu depind de BOGAS, în conformitate cu Ordonanţa nr.21/1992, privind Protecţia Consumatorilor, cu modificările ulterioare.


Fac excepţie de la perioada standard de livrare cupoanele de cadou comandate, care vor fi livrate prin e-mail instant, în urma finalizării procesului de confirmare a comenzii.
Bunurile livrate vor fi însoţite de factură, care serveşte ca document financiar, dar şi ca document privind garanţia, cu excepţia cazului în care se prevede altfel. Folosirea de către client a unui cupon de cadouri pentru achiziţionarea bunurilor, se va regăsi în mod corespunzător în cadrul facturii.


Cumpărătorului i se cere adresa pentru livrare, la completarea comenzii.


Dacă bunurile dorite nu sunt disponibile sau în acest timp au apărut probleme privind efectuarea livrării, reprezentanţii BOGAS vor informa fără întârziere clienţii folosind datele de contact existente.
Dacă bunurile nu sunt primite de client în timpul stabilit pentru livrare, şi nu a fost contactat de BOGAS, clientul poate da telefon la 021 642 7788 sau contacta BOGAS prin e-mail la adresa contact@bogas.ro.


Transportul, ambalarea si termenii de plată


Bunurile cumpărate sunt trimise ambalate în mod corespunzător, iar plata se efectuează potrivit metodei alese de cumpărător. Pentru fiecare comandă, taxa de transport este indicată separat. Trebuie avut în vedere că taxa pentru transport este suportată de cumpărător.


BOGAS păstrează dreptul de proprietate asupra bunurilor până când preţul complet al bunurilor este plătit.
Orice alte costuri legate de transport ce intervin între transportator şi client după ce bunurile au fost livrate de BOGAS vor fi achitate de cumpărător.


În situaţia în care clientul alege plata online, tranzacţia va fi procesată prin Mobile Pay. BOGAS nu solicită şi nu stochează niciun fel de informaţii referitoare la cardul sau cardurile bancare ale cumpărătorului. Aceste informaţii sunt strict confidenţiale şi sunt procesate direct pe serverele furnizorului de servicii de plată online.


De asemenea, în cazul plăţilor online, BOGAS nu este/ nu poate fi facută responsabilă pentru orice alt cost suplimentar suportat de client, incluzând, dar nelimitându-se la comisioane de conversie valutară aplicate de banca emitentă a cardului acestuia, în situaţia în care moneda de emitere este alta decât RON. Responsabilitatea acestui fapt cade în sarcina clientului.
Modalităţi de livrare


Livrare se face prin GLS courier. Se acceptă ridicarea bunurilor de către cumpărători de la sediile BOGAS.