Se incarca...

Spring Collection
+500 New Items

Returnarea produselor


Conditii care trebuie indeplinite daca doresti sa returnezi un produs

Pentru a accepta returnarea produselor Bogas, conditia este ca produsele sa fie in aceeasi stare in care au fost livrate (sa nu fie deteriorate, sa nu prezinte semne de purtare, sa nu fie spalate, fara pete sau rupturi si sa aiba toate etichetele intacte).

Din cauza tipurilor de produse pe care le comercializam, ne rezervam dreptul de a refuza orice produs returnat care nu indeplinieste conditiile de acceptare si nu poate fi revandut ca si produs nou, deoarece poate pune in pericol sanatatea cumparatorilor.

Recomandam sa probezi produsele fara indepartarea etichetei de carton si a sigiliului din plastic.

Trebuie sa stii ca returul unui produs fara eticheta si sigiliu nu poate fi acceptat.

Produsele marcate in formularul de retur trebuie predate integral curierului, exact cum au fost selectate in site la solicitarea returului.

Daca in coletul de retur se afla si/sau produse diferite fata de cele din formularul completat, preluarea si inregistrarea de catre noi va fi refuzata si returnata inapoi clientului, pe cheltuiala clientului.

 

Categorii de produse care nu pot fi returnate

Din motive de igiena, nu pot fi returnate produse precum lenjeria intima si/sau, costumele de baie, cat si cerceii, deoarece pot pune in pericol sanatatea noilor cumparatori (conform OUG 34/2014 art. 16, lit. e).

 

Cum se efectueaza un retur

Toate cererile de retur se completeaza aici : Retur produse

Conform legislatiei din Romania (reglementata prin OUG 34/2014) poti returna fara penalitati si fara invocarea vreunui motiv produsele cumparate, in termen de 14 zile de cand ai primit produsele.

 

Procedura de returnare si costuri

Pentru a returna unul sau mai multe produse te rugam sa urmezi cei 3 pasi de mai jos. Costul acestui serviciu este de 25 Lei. Nu trebuie sa achiti nimic cand trimiti coletul, contravaloarea acestui serviciu va fi retinuta din suma pe care noi trebuie sa ti-o restituim.

 

1.     Intra in Contul tau si acceseaza sectiunea Returnare produse. Aici vei regasi un formular unde poti selecta produsele pe care doresti sa le returnezi si care pot fi returnate conform conditiilor de retur. Selecteaza comanda, apoi produsele, cantitatea, motivul returului si adresa. Dupa inregistrarea cererii de retur vei primi un numar de inregistrare.

 

2.     Suna apoi la Fan Courier la numarul de telefon 021-9336 pentru a chema un curier ca sa preia produsele pe care vrei sa le returnezi. Specifica ca plata transportului se va face la destinatar, specifica adresa de ridicare (adresa unde vrei sa vina curierul ca sa ridice produsele) si adresa de destinatie (BOGAS SHOP SA , Sos. Baicului, nr. 82, Sector 2, Bucuresti). Nu uita ca trebuie sa specifici la detalii numarul de inregistrare primit cand ai inregistrat cererea de retur in Contul tau din site.

  

3.     Ambaleaza produsele exact cum le-ai primit, in cutia roz personalizata Bogas sau dupa caz in punga roz personalizata Bogas si asteapta curierul sa vina ca sa preia coletul. Te rugam sa reti ca produsele returnate trebuie trimise catre Bogas pana cel tarziu in a 14 a zi de la data cand v-au sosit.

 

Procedura de restituire a contravalorii produselor returnate

1.     Dupa ce verificam produsele pe care le-ai returnat, te vom instiinta daca ne-ai trimis produse care nu indeplinesc conditiile de retur.

 

2.     In cazul in care produsele pe care le returnezi au fost achitate cu un card de cumparaturi, card de credit sau card de debit, suma va fi restituita in contul asociat acestuia. Daca ai platit prin alta metoda, iti vom restitui banii intr-un cont bancar indicat de tine in cererea de retur pe care ai inregistrat-o in siteul nostru.

 

3.     Restituirea banilor aferenti contravalorii produselor returnate se va efectua in 14 zile.

 

De stiut in caz ca ne trimiti produse care nu indeplinesc conditiile de retur

Ne rezervam dreptul de a aplica anumite penalitati sau de a refuza returul produselor si plata returului daca:

1.     Produsele au fost purtate sau prezinta mirosuri impropii (penalitate 100% si produsul va fi returnat inapoi pe cheltuiala clientului).

2.     Produsele nu mai au sigiliul atasat, respectiv etichetele rupte (penalitate 100% si produsul va fi returnat inapoi pe cheltuiala clientului).

3.     Produsele nu sunt in ambalajul lor individual, adica in punga de plastic transparenta cu eticheta cu numele produsului, pretul si codul de bare (penalitate 50%).

4.     Daca coletul nu este ambalat exact asa cum l-ai primit, adica in cutia originala BOGAS (cutie de carton roz personalizata) se va percepe o penalitate de 30 Lei.

5.     Daca produsele pe care le returnezi sunt trimise care Bogas dupa cea de-a 14 a zi de cand ai primit comanda cererea de retur va fi anulata si nu vom mai putea procesa returul dvs..

Toate coletele care pleaca de la noi sunt ambalate in fata camerelor de luat vederi drept urmare in cazul unei neintelegeri privind ambalarea sau continutul unui colet vom verifica cu atentie filmarea momentului ambalarii coletului in cauza.

De asemenea, coletele retur se verifica in fata camerelor de luat vederi, de aceea ne rezervam dreptul de a refuza produsele neconforme!

 

Conform OUG nr. 34/2014, SC Bogas Shop SA isi rezerva dreptul de a nu accepta returnarea produselor care, prin natura lor, nu pot fi returnate sau care se pot degrada ori deteriora rapid.

Toate aceste clauze si conditii sunt prevazute in:

- Ordonanta nr. 34/2014 privind regimul juridic al contractelor la distanta

- Lege nr. 51 din 21/01/2003 pentru aprobarea Ordonantei Guvernului nr. 34/2014 privind regimul juridic al contractelor la distanta

- Prezenta OUG 34/2014 reglementează drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniştii

Pentru orice detalii sau neclaritati privind returnarea produselor va rugam sa ne contactati pe email la adresa contact@bogas.ro sau la numarul de telefon 031 425 98 97.

Conform legislatiei in vigoare, aveti la dispozitie TELEFONUL CONSUMATORILOR : 021-9551 al Autoritatii Nationale pentru Protectia Consumatorilor.

Dat fiind faptul ca legislatia in vigoare nu prevede dreptul de returnare pentru persoane juridice, politica noastra de retur specifica faptul ca Persoana Juridica are dreptul doar la SCHIMB DE PRODUSE. Nu poate face RETUR.

 

ultimul update : 22.01.2024