Schimb produse
SCHIMB PRODUSE
Conditii care trebuie indeplinite daca doresti sa schimbi un produs
Pentru a accepta returnarea produselor Bogas, conditia este ca produsele sa fie in aceeasi stare in care au fost livrate (sa nu fie deteriorate, sa nu prezinte semne de purtare, sa nu fie spalate, fara pete sau rupturi si sa aiba toate etichetele intacte).
Din cauza tipurilor de produse pe care le comercializam, ne rezervam dreptul de a refuza orice produs returnat care nu indeplinieste conditiile de acceptare si nu poate fi revandut ca si produs nou, deoarece poate pune in pericol sanatatea cumparatorilor.
Recomandam sa probezi produsele fara indepartarea etichetei de carton si a sigiiliului din plastic.
Trebuie sa stii ca returul unui produs fara eticheta si sigiliu nu poate fi acceptat.
Produsele marcate in formularul de retur trebuie predate integral curierului, exact cum au fost selectate in site la solicitarea returului.
Daca in coletul de retur se afla si/sau produse diferite fata de cele din formularul completat, preluarea si inregistrarea de catre noi va fi refuzata si returnata inapoi clientului, pe cheltuiala clientului.
Categorii de produse care nu pot fi schimbate
Din motive de igiena, nu pot fi schimbate produse precum lenjeria intima si/sau, costumele de baie, cat si cerceii, deoarece pot pune in pericol sanatatea noilor cumparatori (conform OUG 34/2014 art. 16, lit. e).
Cum se efectueaza un schimb de produse
Toate cererile de schimb de produse se completeaza aici : Schimb produse
Procedura de schimb de produse si costuri
Preluam produsele pe care doresti sa le schimbi de la adresa indicata de tine prin firma de curierat GLS. Costul acestui serviciu este de 25 Lei si este suportat in totalitate de catre client.
1. Intra in Contul tau si acceseaza sectiunea Schimb produse. Aici vei regasi un formular unde poti selecta produsele pe care doresti sa le schimbi si care pot fi returnate conform conditiilor de retur/schimb. Selecteaza produsele, cantitatea, motivul schimbului si adresa apoi alege ce produse doresti sa primesti in locul celor returnate iar apoi trimite cererea de schimb de produse.
2. Ambaleaza produsele pe care le returnezi exact cum le-ai primit, in cutia roz personalizata Bogas sau dupa caz in punga roz personalizata Bogas sau in punga de curier in care ai primit comanda si asteapta curierul sa vina ca sa efectueze schimbul de colete.
In cat timp intru in posesia noilor produse
Noile produse ajung la tine in termen de 1-3 zile lucratoare in cazul in care produsul pe care trebuie sa ti-l trimitem este fizic pe stoc. In caz contrar exista posibilitatea ca produsul pe care trebuie sa ti-l trimitem sa necesite sa fie fabricat si drept urmare termenul de livrare poate depasi in anumite cazuri chiar si 15 zile.
De stiut in caz ca ne trimiti produse care nu indeplinesc conditiile de retur
Ne rezervam dreptul de a aplica anumite penalitati sau de a refuza returul produselor si efectuarea schimbului daca:
1. Produsele au fost purtate sau prezinta mirosuri impropii (penalitate 100% si produsul va fi returnat inapoi pe cheltuiala clientului).
2. Produsele nu mai au sigiliul atasat, respectiv etichetele rupte (penalitate 100% si produsul va fi returnat inapoi pe cheltuiala clientului).
3. Produsele nu sunt in ambalajul lor individual, adica in punga de plastic transparenta cu eticheta cu numele produsului, pretul si codul de bare (penalitate 50%).
4. Daca coletul nu este ambalat exact asa cum l-ai primit, adica in cutia originala BOGAS (cutie de carton roz personalizata) se va percepe o penalitate de 30 Lei.
Toate coletele care pleaca de la noi sunt ambalate in fata camerelor de luat vederi drept urmare in cazul unei neintelegeri privind ambalarea sau continutul unui colet vom verifica cu atentie filmarea momentului ambalarii coletului in cauza.
De asemenea, coletele retur se verifica in fata camerelor de luat vederi, de aceea ne rezervam dreptul de a refuza produsele neconforme!
Conform OUG nr. 34/2014, SC Bogas Shop SA isi rezerva dreptul de a nu accepta schimbul produselor care, prin natura lor, nu pot fi returnate sau care se pot degrada ori deteriora rapid.
Toate aceste clauze si conditii sunt prevazute in:
- Ordonanta nr. 34/2014 privind regimul juridic al contractelor la distanta
- Lege nr. 51 din 21/01/2003 pentru aprobarea Ordonantei Guvernului nr. 34/2014 privind regimul juridic al contractelor la distanta
- Prezenta OUG 34/2014 reglementează drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniştii
Pentru orice detalii sau neclaritati privind schimbarea produselor va rugam sa ne contactati pe email la adresa contact@bogas.ro sau la numarul de telefon 031 425 98 97.
Conform legislatiei in vigoare, aveti la dispozitie TELEFONUL CONSUMATORILOR : 021-9551 al Autoritatii Nationale pentru Protectia Consumatorilor.
Dat fiind faptul ca legislatia in vigoare nu prevede dreptul de returnare pentru persoane juridice, politica noastra de retur specifica faptul ca Persoana Juridica are dreptul doar la SCHIMB DE PRODUSE. Nu poate face RETUR.